måndag 4 april 2011

Ceannis

Ceannis är en avdelning jag varit mycket på under min Lia. Väskor, speciellt väskor som står i hyllor blir väldigt snabbt stökiga och behöver underhållas och städas kontinuerligt för att inte ge ett rörigt intryck. Tänkte visa er lite olika resultat.


Såhär såg det ut från början


Så vad jag började med var att städa upp ordentligt bland väskorna. Jag sorterade och delade upp i olika stilar och färger. Jag fixade även belysningen för att belysa produkterna på rätt sätt, och skapade mer plats för kunderna att röra sig runt skyltningen. Jag bytte även ut en del av miljöinredningen för att ge ett ljusare intryck.


Sen fick jag möjligheten att jobba med en av deras egna dekoratörer, alltid lika roligt och givande att se hur andra arbetar. Vid det tillfället byttes fåtöljen och mysmiljön ut mot ett lite mer vårigt växtlighetsinspirerat tema.


Innan jag lämnade butiken fick vi en ny leverans Ceannis, och jag förnyade avdelningen med de havsinspirerande produkterna som gick i blått och gult.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar