lördag 22 januari 2011

Lekfull period

Jag är inne i en lekfull period av mitt liv, och det märks även tydligt i mina färgval. Jobbade idag (Hemavdelningen Åhléns city) och måste säga att det är verkligen en ordentlig färgexposion hos oss. Jag blir så otroligt glad av alla färger.


       Teburk 39kr



                      Äggkoppar 25 kr styck finns även i blått och gult



      Potatisskalare 49kr

                      
                                                Diskställ 159kr
 


       Vispskål i 3-pack 39kr




Dyna Rabalder 129kr


Bänk med förvaring 399kr, finns även i vit. Jag tänkte köpa den och klä om den med tygmönstret under.



Tablett 29kr styck eller ta 4 betala för 3, gäller alla tabletter

2 kommentarer:

  1. Ooo perfekt! Jag har färgerna som teburken och tabletten är i i mitt badrum och har precis ställt in en ljusblå byrå där som behöver lite prydnader på sig! Satt och funderade på att gå och kika efter något passande senast idag- haha. Nu vet jag var jag ska gå. Kram på dig fina Minna! Hälsningar Lotten ;)

    SvaraRadera
  2. Hej Lotten, åh nu blir jag lite sugen på att se ditt badrum. Är det något speciellt du letar efter? Jag tipsar gärna,kram på dig

    SvaraRadera