måndag 17 oktober 2011

Kära läsare nu behöver jag er hjälp

Som ni säkert redan vet gör jag för tillfället en av mina LIA- perioder hos Indiska i Malmö. Förutom det dagliga praktiska arbetet i butiken gör jag även en marknadsmässig analys vid sidan om och jag skulle bli väldigt tacksam om ni som konsumenter/kunder skulle kunna hjälpa mig genom att svara på fem frågor.

Kort om Indiska
Indiska arbetar för att krydda människors vardag med en smula orientalism och inspirera till en egen personlig stil. De vill förse Sverige och Europa med färg, värme och glädje. Några av deras värderingar och levnadsregler är ansvar, värme, mod och okomplicerat.

1. Är detta något ni som konsumenter/kunder uppfattar? På vilket sätt?

2. Hur uppfattar ni Indiska som företag?

3. Vad har ni för upplevelser från era butiksbesök?

4. Varför besöker/handlar ni på Indiska kontra varför inte?

5. Finns det något ni saknar på Indiska, respektive finns det något ni bara kan hitta hos dem?
Om ni vill så kan ni svara direkt i bloggen, eller maila era svar till mig minnafristedt@hotmail.com

Tack för att ni ställer upp!

1 kommentar: