tisdag 18 oktober 2011

Den stickade acc- avdelningen på Indiska

Precis i starten av min LIA på Indiska började det bli kallt och de stickade accessoarerna hade börjat komma till butiken. Detta ledde till att vi gjorde en avdelning med en del stickade plagg men främst med fokus på stickad acc. På bilden ser ni en del av avdelningen samt lite inspiration där jag klädde en torso i en väldigt fin jacka i kokad ull med brodyr.

Nedan ser ni samma yta igen ungefär en vecka efter . Jag var nämligen tvungen att byta torson till en docka eftersom att den behövdes till något annat och gjorde samtidigt ett klädombyte på henne.


Hade egentligen tänkt visa er fler bilder på dockor jag gjort, men min blogg bråkar lite med mig så jag försöker igen imorgon istället.
Önskar alla en trevlig kväll!

1 kommentar: