torsdag 24 mars 2011

Min vardag

Hej alla glada, jag jobbar på för fullt på min lia och upptäckte att jag inte lagt upp något på ett tag. Här kommer lite bilder från min vardag.


Före: Tråkig och tom vägg


Efter: Hade en del tavlor och småhäng som jag tyckte var viktiga att visa, blir en helt annan känsla när man ser de upphängda än när de ligger i en hylla eller korg. Har även valt att visa flick och pojk samtidigt och har enkelt delat upp bordet och väggen på mitten för att kunna göra detta.


Söta saker från SIA kids


Före:


Efter: Jag är en stark motståndare till att man ställer varor på golvet om de nu inte hör hemma på golvet såklart, på något sätt känner jag att de visuellt tappar en del av sitt värde. Plockade även bort möbeln till höger på den förra bilden och ersatte den med ett annat bord som jag exponerade lyktor på. Lyktorna har inte haft någon samlad plats i butiken, och jag tycker att det är viktigt att man skapar små avdelningar till sina varor, på det sättet blir det tydligare för kunderna vart de ska gå när de letar efter specifika saker och de har en möjlighet att på ett enkelt sätt överblicka vad som erbjuds.


Har även gjort iordning ett påskbord långt fram i butiken med diverse småplock.

Sov gott alla
kram Minna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar