torsdag 15 september 2011

Min första LIA-vecka på Indiska

Första LIA-veckan på Indiska är avklarad. Jag är ledig imorgon eftersom veckans arbetstimmar redan är avverkade. Veckan har varit hur givande som helst. Det har varit jätteroligt att arbeta med alla gamla kollegor igen, känns verkligen som att komma hem.

Veckan har bestått av att göra en avdelning till de stickade accesoarerna, styla torsos, bytat afficher, bygga upp kuddkampanj, fönsterskyltning och lite småjusteringar här och där på diverse avdelningar.

Har tagit en del bilder, som jag hoppas kunna få visa för er inom kort, vill inte lägga upp något från butiken utan tillåtelse.

2 kommentarer:

  1. Färdig visual merchandiser blir man aldrig...känner man att man är färdig ska man byta jobb.
    Jag har jobbat som visual i många år och lär mig nya saker hela tiden, annars skulle jag aldrig vilja jobba med det längre.
    Ett kreativt jobb utvecklas man hela tiden i (förhoppningsvis) hela tiden.
    Så nu var det sagt.
    Tack & hej!

    SvaraRadera
  2. Jag håller verkligen med dig till 100 procent. Vet inte riktigt vilket påstående din kommentar hänvisar till. Jag har skrivit i min beskrivning "om mig" att den utbildningen jag går är på två år och att jag kommer att vara färdigutbildad inom denna 2012. Sen fortsätter man givetvis (förhoppningsvis) växa och vidareutvecklas inom sitt yrke, precis som alla andra yrken, ellerhur? Tack för din kommentar Mvh/Minna

    SvaraRadera