onsdag 9 februari 2011

Dåligt med uppdateringar...

Det har varit dåligt med uppdateringar på sistone. Har haft fullt upp med ekonomiplugg, som bestod av inlämmning av ett praktikfall och maniskt pluggande till tentan. Jag har lärt mig massor, och hade som många gånger innan önskat att kursen varat längre.

I måndags påbörjade jag min första LIA period, vilken är på Charlotte Trend i Malmö och jag trivs verkligen. Det är inte bara så att det är skönt att slippa sitta vid skolbänken i 9 veckor utan det är känslan av att man får göra det man trivs bäst med och älskar på heltid. Jag har tagit massor med kort, och försöker att vara noga med att ta före/efter bilder på allt jag gör. Väntar dock med att lägga ut något för tillfället, då jag vill få ett ok från chefen...

4 kommentarer:

  1. Jag väntar med spänning på foton och uppdatering från din LIA. Hoppas du har lika bra som jag har det :D

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har det jättebra, ska fråga imorgon och hoppas att det är ok, hade varit tråkigt att inte kunna lägga ut något, vi får se...

    SvaraRadera
  3. Praktiserar du på Charlotte Trend? Charlotta känner jag sen Panduro tiden hon var dotter till Lars Nilssson som var delägare där då. Lars öppnade Trend tillsammans med sin dotter Charlotta. Hälsa från mig om dom är kvar? Kram Anja

    SvaraRadera
  4. Ja det gör jag ska vara där i 8 veckor, sa idag att min "plastmamma" har jobbat som dekoratör på Panduro fast jag sa aldrig vad du hette, jag ska hälsa från dig imorgon :)

    SvaraRadera