lördag 16 oktober 2010

Skolstart

Efter några år i arbetslivet har jag bestämt mig för att börja skolan igen. Anledningen till att jag inte har sökt in till den här utbildningen tidigare har varit att jag har haft jobb som jag trivts väldigt bra med. För tillfället jobbar jag på Åhléns City, tidigare har jag jobbat på Indiska både i Sverige och i Danmark. Jag har varit i mycket kontakt med yrket genom mina arbetsplatser, har redan en del erfarenhet och vet att det är vad jag vill göra i framtiden. Så nu hoppar jag tillbaka till skolbänken, hoppas att ni finner det roligt och intressant att följa min resa och utveckling.

1 kommentar:

  1. Det ska verkligen bli roligt. Det verkar också som det är en riktigt bra och seriös utbildning. Grattis Minna, det här kommer att bli riktigt roligt!
    kramar

    SvaraRadera